Bezpieczne zakupy w Febro

Sklep internetowy Febro jest bezpiecznym miejscem, gdzie łatwo i szybko dokonasz zakupu produktów z błyskawiczną dostawą wprost do Twojego domu. Przywiązujemy dużą wagę do bezpieczeństwa przeprowadzanych transakcji. Aby zapewnić Naszym Klientom komfort wprowadziliśmy szereg funkcji, które czynią zakupy w naszym sklepie szczególnie zabezpieczonymi.


Ochrona prywatności w Internecie jest dla nas bardzo ważną sprawą, dlatego też sklep Febro:


I.     Zapewnia poufność danych,
II.   Wysyła starannie zabezpieczone paczki,
III.  Gwarantuje bezpieczeństwo płatności,
IV.   Nie ukrywa przed Tobą żadnych informacji,
V.    Gwarantuje zwrotu pieniędzy,
VI.   W razie potrzeby wymieni rozmiar produktu.

VII.  Szczegółowo informujemy Cię o etapach zamówienia.



I. Bezpieczeństwo przechowywania danych.


Dane osobowe są chronione i wykorzystywane wyłącznie w celach szczegółowo opisanych w zakładce Polityka Prywatności.


 

II. Wysyłamy tylko starannie zabezpieczone paczki.


Wszystkie paczki, wysyłane przez sklep Febro są w 100% ubezpieczone na koszt sklepu. Reklamację przesyłek zdarzają się bardzo rzadko, ale dzięki opisanym czynnościom, wszystkie koszty dotyczące wymiany produktu pokrywa sklep oraz firma kurierska. Przesyłki wysyłane do klientów są zatem w stu procentach bezpieczne.
Starannie pakujemy i oklejamy taśmą bezpieczeństwa każdą przesyłkę, tak żebyśmy mieli pewność, że towar dojdzie do Ciebie w nienaruszonym stanie.

 

 

III. Bezpieczne płatności.


Dane dotyczące Twojej karty płatniczej podajesz tylko w systemie PayU, który zajmuje się autoryzacją transakcji. W ten sposób transakcja odbywa się bezpośrednio między Klientem a systemem PayU. Nikt inny, również my, nie mamy do nich dostępu. Dzięki certyfikowanemu i szyfrowanemu połączeniu z serwerem PayU (SSL) dane dotyczące karty płatniczej lub kredytowej są bezpieczne.


 

IV. Nie ukrywamy przed Tobą żadnych informacji.


Nie musisz się obawiać, że przeoczyłeś coś napisanego „drobnym druczkiem”! Włożyliśmy naprawdę wiele pracy, aby nasz sklep był intuicyjny w obsłudze, jak na dłoni masz podane wszystkie potrzebne Ci informacje, nie ukrywamy żadnych kosztów, w każdym momencie wiesz za co i ile płacisz. Tak samo wiesz jaki produkt kupujesz – dostarczenie Ci wyczerpujących opisów produktów to jeden z naszych priorytetów!


 

V. Gwarancja zwrotu pieniędzy – zawsze!


Pamiętaj, że masz 10 dni na zwrot towaru, nie musisz nam niczego wyjaśniać, po prostu odsyłasz paczkę z powrotem do nas (pamiętaj tylko o tym, że towar musi posiadać wszystkie oryginalne metki oraz nie może być używany, towar odsyłasz na własny koszt, nie przyjmujemy paczek za pobraniem!), a my zwrócimy Ci pieniądze.

 
Oferujemy jedynie oryginalne i nowe produkty. Wszystkie towary w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta, zwykle na okres 2 lat.


 

VI. Wymiana towaru.


Dokładamy wszelkich starań, aby ułatwić Ci dobór odpowiedniego rozmiaru, jeśli jednak okaże się, że zamówiony przez Ciebie towar nie pasuje, nie będziemy robić problemu z wymianą. Po prostu odeślij nam paczkę z powrotem i daj znać jakiego rozmiaru potrzebujesz. Przesyłkę z nowym rozmiarem wyślemy na nasz koszt!

 

 

VII. Szczegółowo informujemy Cię o etapach zamówienia.


W każdym momencie wiesz na jakim etapie znajduje się realizacja Twojego zamówienia. Po złożeniu zamówienia dostaniesz wiadomość z potwierdzeniem (będziesz musiał kliknąć w podany link, aby potwierdzić zakup), później poinformujemy Cię o wpłynięciu pieniędzy za towar na nasze konto (jeśli dokonasz opłaty przelewem) lub od razu dostaniesz informacje o nadaniu przesyłki. Gdyby pojawiły się jakieś nieprzewidziane problemy z dostarczeniem towaru niezwłocznie Cię o tym powiadomimy!

 


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel